tiistai 20. lokakuuta 2015

Muutoksen tuulia

Uusi yhteisasunto löytynyt. Olen lentokentän lähellä, bussilla noin 10 minuuttia, joten tunti lisää unta aamuvuoroon liittyen. Kämppä on hieno ja sen jakaminen parin muun kanssa ei haittaa, varsinkin kun toinen on uusi rakkauteni kohde. (Kyllä, potkaisin Paulin lopullisesti ulos elämästäni) Ja toinen ei ole juuri koskaan paikalla. Parvekkeelta näkee kauas, lentokoneet laskeutuu ja nousee ylitse ja kaikin puolin täysi unelma. Puhumattakaan tulevasta vuokrasta, joka on matalin mitä mulla on koskaan ollut. Yksi pöytä, kaappi ja lisätuoli pitää vissiin ikeasta käydä noutamassa, mutta muuten on kyl kaikki ok.

Töissä sain vihdoin turvakortin ja olen nyt kaksi työvuoroa tehny turvatarkastuksen takana. Hektistä, mutta sopivissa aalloissa joten sitä jaksaa. Aika lentää, asiakkaita on paljon ja juoksemista riittää. Silti työ on nyt hauskempaa ja vaihtelee päivästä toiseen. Lisäksi näkee enemmän vakkarityöntekijöitä ja olen kaivanut tieni nyt porukan sisälle, kun sain tuon kortin. Se kuitenkin todistaa että olen tullut jäädäkseni. Huomenna jälleen uusi portti edessä. Sitten onkin A-terminaalin mobiilit käyty aamuvuoron osalta läpi. Toivon, että pysyn aamuvuorossa nyt jonkun aikaa että opin nuo jutut kaikilta porteilta ja siirryn sitten taas iltaan, niin opin ne myös. Perehdytys oli jälleen luokkaa, mene sinne ja tee. Joten menin sinne ja tein haha. Ei voi ottaa kritiikkiä kauhean tosissaan kun vaan teen niinku parhaaks ajattelen ja sitten odotan et joku näkee mun virheet ja korjaa ne. Ja sillee meikä oppii, hitaasti, mutta kuitenkin.

Lentolipukkeet Suomeen tuli myös tuossa varattua. Joten Achtung, achtung Suomi kutsuu 12.-22.12.2015. Joulun aikaan meillä oli lomakielto niin kuin vähän ajattelinkin. Mutta mielestäni ihan hyvä kompromissi, nyt kun vielä muistan pyytää tuon 2 päivää ennen ja 2 jälkeen vapaaksi (loma on siis 14.-20.12.) ajallaan niin sitten kaikki on hyvin. Toivottavasti on sitten edes lunta, tietää että täällä tulee nyt olemaan harmaata ja sateista seuraavat 4 kuukautta kuitenkin. Ja mun uusi parempi puolisko tulee myös kylään muutamaksi päiväksi :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti